piątek, 31 maja 2013

plecy

powtórka z rozrywki, czyli godzina treningu.

podciaganie na drazku 4 x 8  z ciężarem 10 kg plus seria bez ciężaru
martwy ciag 2 x 12 x 100 kg, 2 x 8 x 120 kg
przyciaganie dolnego wyciagu 4 x 12 x 70 kg

wtorek, 28 maja 2013

Klata

Ostatnimi czasy treningi na silowni robia mi się cholernie niechlujne, ale slaby trening to też trening. Po prostu nawala organizacja, po wczorajszym bjj zbyt pozno poszedłem spać i z planu na poranna silownie wyszły nici. Obudzilem się i od razu bylem spozniony do pracy, do której pojechać musiałem taksowka (rower oddalem wczoraj do naprawy). Tam prawie cały dzień nic nie zjadlem i o 22 zjechalem na silke. 3 ćwiczenia i dom.

4 x 8 x 100 kg na płaskiej
12 x 20kg, 10 x 24 kg, 8 x 28 kg, 6 x 32 kg na skosnej
4 x 12 pompek

... I niesamowite zakwasy w dupie po niedzielnych nogach.

poniedziałek, 27 maja 2013

Trening nóg

Z racji nowej zabawki (tablet) postaram się pisać regularniej. Wczoraj trening nóg, nowy, krótki, ale i tak wszedł:

Głębokie przysiady: 2 x 8 x 100 kg, 2 x 4 x 120 kg
Wykroki ze sztangą: 4 x 20 x 60 kg
Wejscia na lawke jednonóż: 4 x 30 powt. na noge
Brzuch - allahy: 4 x 20 x 80 kg

A dzis bjj. Przejscie pajeczej gardy, kilka walk. Dużo lepiej,  rano nie robiłem siłowni, więcej energii mimo braku obiadu.