wtorek, 2 lutego 2010

Siłownia

    Klatka piersiowa
  • 4x superseria: wyciskanie leżąc płasko na ziemi - 12x 25kg +
    szerokie pompki z nogami na podwyższeniu, wsparcie na hantlach - 12x
  • wyciskanie sztangi na poziomej ławce (z braku asekuracji - suwnica) - 12x 50kg, 10x 70kg, 8x 90kg, 6x110kg, 4x 130kg (negatyw)
  • wyciskanie hantli na ławce skośnej (dodatniej) - 12x 15kg, 10x 21kg, 8x 33kg, 6x37kg
    Biceps
  • uginanie przedramion - sztanga łamana 35kg - 4x12 powtórzeń
  • uginanie przedramion - sztanga prosta 25kg - 4x12 powtórzeń
  • uginanie przedramion naprzemienne - hantle w uchwycie młotkowym - 12x12kg, 12x15kg, 12x18kg, 12x24kg
    Brzuch
  • 4 serie: 12x unoszenie nóg w zwisie na poręczach (hantel 12kg) +
    po 20x spięcia mięśni prostych na ławce (20kg za głową)

Wnioski: za dużo naraz, nieregularne treningi, zbyt rozwlekły trening, obecnie brak suplementacji i odpowiedniego żywienia. Za małe skupienie na treningu. Ale siłownia to nie mój priorytet ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz