czwartek, 7 stycznia 2010

Siłownia

No, to chyba najostrzejszy trening, jaki ostatnio pojechałem. Dorzuciłem i zmieniłem ze 2 ćwiczenia, dorzuciłem trochę kilogramów. Zdecydowanie jednak za dużo czasu mi to zajmuje (3h włączając w to rozmowy itp).

    Plecy
  • Podciąganie nachwytem na drążku - 4x8
  • Ściąganie trójkąta do brzucha - 12x 25kg, 10x 30kg, 8x 35kg, 6x 40kg
  • Martwy ciąg - 12x 65kg, 10x 95kg, 8x 125kg, 4x 155kg, 1x 175kg
  • Ściąganie górnego wyciągu do brzucha - 12x 10kg, 10x 25kg, 8x 30kg, 6x 35kg

    Triceps
  • Wyciskanie francuskie stojąc - 12x 40kg, 10x 50kg, 8x 55kg, 6x 60kg
  • Prostowanie ramion - wyciąg górny nachwytem - 12x 20kg, 10x 25kg, 8x 30kg, 6x 35kg
  • Pompki na poręczach (dowieszone 10kg na pasie) - 4x12

    Brzuch
  • 4 serie: 10x unoszenie nóg w zwisie na poręczach +
    10x unoszenie nóg na ławce +
    po 10x spięcia mięśni skośnych na ławce rzymskiej na stronę

Odpuściłem interwały na rowerze i wioślarza, trzeba coś wybrać i spróbować zacząć jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz